2011. október 5., szerda

nike web új fiú vagány felső M - Jelenlegi ára: 6 000 Ft


Üdvözletem minden érdeklődőnek!
Fiú pamut kapucnis vagány felső eladó
NIKE felső cikkszám: 404214 010
M-es  méret:
Asztalra kiterítve:
Szélesség 45 cm
Hossz 62 cm
csuklótól csuklóig: 148 cm
Kellemes fogású, vastagabb, belül "szöszös" 78%pamut 22% PE
Kapucnis, kenguru zsebes
A felső 100%osan eredeti, akár ajándékba adhatóan tökéletes minőségű, hivatalos forrásból származó termék! Sok felhasználóval szemben  én minden termékemre 6 hónap garanciát vállalok, plusz nagy készletem miatt akár méretben, akár típusban cserelehetőséget biztosítok, ha nem lenne jó a leütött áru!!!
Figyelem! Én nem hirdetni akarom a terméket, hanem eladni, így bárminemű kérdéseddel keress bizalommal.
Előfordulhat, hogy a fényképen más méret szerepel, de csak azért, mert nem akartam végigfényképezni az egész méretsort. Nincs rejtegetnivalóm- így szívesen találkozom bárkivel személyesen,   és ez esetben az áru is próbálható+ ha nem jó valamiért, akkor semlegessel lezárhatjuk a tranzakciót. (eddig még nem volt rá példa hogy bármi gond adódott volna)
Megbízható, több tranzakciós vaterásoknak utánvéttel is küldöm, viszont „ vevőregisztrált” 1-2 tranzakciós vevőknek csak személyes átvételt ajánlok Budapesten 16, kerületben, vagy rugalmasan leegyeztetett helyen.   Vidéki 1-2 Tranzakciósoknak előrefizetés esetén tudom küldeni postán a terméket!
Üdvözlettel: Nikeweb



Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-03 19:43
. nike web új fiú vagány felső M - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Fontos